Водяний насос — HEPU P807
потрібна перевірка за VIN-кодом, уточнюйте сумісність у наших фахівців
3 355 ₴
сьогодні
|
- Виробник
-
HEPU
(Німеччина)
- Каталоговий номер
- P807
- Додатковий артикул / додаткова інформація 2
- Ремінний шків запресований
- Вид експлуатації
- механічний
- Додатковий артикул / Додаткова інформація
- з прокладкою
- Матеріал крильчатки водяного насосу
- Метал
- EAN
- 4250093408078
Застосовність
- HEPU P807 підходить до марок/моделей авто:
- - Citroen: C-Crosser, C4 2 пок., C4 Grand Picasso 2 пок., C4 Picasso (2013-2016), C5 2 пок., C5 3 пок., C5 Aircross, C6, C8, DS4, DS5, Jumper, Jumpy, SpaceTourer (2016-)
- - Ford: C-Max 2 пок., Edge 2 пок., Focus 3 пок., Galaxy 2 пок., Galaxy 3 пок., Kuga 2 пок., Kuga 3 пок., Mondeo 4 пок., Mondeo 5 пок., S-Max 1 пок., S-Max 2 пок.
- - Jaguar: XF (Sportbrake), XF 1 пок.
- - Land Rover: Discovery Sport, Freelander 2 пок., Range Rover Evoque (2011-2018)
- - Mitsubishi: Outlander 2 пок.
- - Opel: Grandland X, Zafira LIFE
- - Peugeot: 3008 1 пок., 3008 2 пок., 308 (T9), 4007, 407, 5008 1 пок., 5008 2 пок., 508 1 пок., 508 2 пок., 607, 807, Boxer (U9), Expert (2016-), Traveller
- - Toyota: ProAce
- Товарна група:
- - Охолодження та опалення Водяний насос
Про виробника HEPU

Hepu – відомий німецький виробник, що спеціалізується на водяних насосах та різних технічних рідинах для авто. Вся продукція, що випускається, повністю відповідають жорстким вимогам, виставленим у TUV EN ISO 9001:2008.
У каталогах Hepu можна знайти водяні насоси, ремені зубчасті, а також антифризи. Як неодноразово зазначали покупці, німецька компанія почала вести більш демократичну цінову політику, що в результаті негативно позначилося на якості ременів і насосів, що випускаються. Вони є непоганим бюджетним продуктом, який не відповідає стандарту OEM-якості. Антифризи Hepu можуть похвалитися ідеальним співвідношенням ціни і якості. Це відмінні антифризи з антиспінні присадки, які можна використовувати практично в будь-яких умовах і в будь-якому автотранспорті.
На жаль, продукцію Hepu підробляють досить часто. Оскільки компанія не використовує особливих захисних ознак, покупець змушений звертати увагу на дрібні деталі, здатні вказати на підробку. По-перше, якість пакувальних матеріалів, тар, а також якість поліграфії має бути високою. Зокрема звертайте увагу на логотип. По-друге, звертайте увагу на якість роботи з металом. Окремий момент щодо антифризів: кришки тар з фірмовою рідиною мають ребристу поверхню.
Сайт: https://www.hepu.de/en/
Аналоги "P807 HEPU":
- Артикул:
- VKPC 83646
- SKF
-
Швеція
Число зубців: 19
Матеріал крильчатки водяного насосу: полімерний матеріал
- Артикул:
- VKMC 03317
- SKF
-
Швеція
Виконання водяного насосу: для зубчасто-ременного приводу
Матеріал крильчатки водяного насосу: полімерний матеріал
Ширина ременя [мм]: 25.6
- Артикул:
- VKMC 03305
- SKF
-
Швеція
Ширина (мм): 25.4
Ширина ременя [мм]: 25.4
- Артикул:
- 538 0077 10
- INA
-
Німеччина
SVHC: Не містить речовин SVHC!
- Артикул:
- 530 0691 30
- INA
-
Німеччина
Дотримуватись сервісної інформації:
Дотримуватись вимог щодо встановлення:
SVHC: Не містить речовин SVHC!
Число зубів 1: 116
Ширина 1 [мм]: 25.4
- Артикул:
- 530 0489 30
- INA
-
Німеччина
Ширина (мм): 25.4
Додатковий артикул / Додаткова інформація: з додатковими матеріалами
Дотримуватись сервісної інформації:
SVHC: Не містить речовин SVHC!
Число зубів 1: 118
Ширина 1 [мм]: 25.4
- Артикул:
- PA1049
- GRAF
-
Італія
Додатковий артикул / Додаткова інформація: з прокладкою
Виконання водяного насосу: для зубчасто-ременного приводу
Матеріал крильчатки водяного насосу: латунь
- Артикул:
- KP25633XS
- Gates
-
США
- Артикул:
- CP3782
- BGA
-
Великобританія
- Артикул:
- KDP459680
- SNR NTN
-
Франція
Число зубів 1: 116
Ширина 1 [мм]: 25
Кількість ременів: 1
- Артикул:
- 11-13 220 0021
- MEYLE
-
Німеччина
Виконання водяного насосу: для зубчасто-ременного приводу
Число зубців: 19
Якість: Sealed with SiC/SiC
- Артикул:
- 24-1049
- Metelli
-
Італія
Додатковий артикул / Додаткова інформація: з прокладкою
Матеріал крильчатки водяного насосу: латунь
Виконання водяного насосу: для зубчасто-ременного приводу