Сальник коленвала задний SKODA OCTAVIA II 1.8 TSI, 2.0 TFSI — AJUSA 71007200
1 350 ₴
сьогодні
|
- Виробник
-
AJUSA
(Іспанія)
- Каталоговий номер
- 71007200
- Внутрішній діаметр
- 85
- Зовнішній діаметр [мм]
- 160
Застосовність
- AJUSA 71007200 підходить до марок/моделей авто:
- - Audi: A1 (8X1, 8XF), A1 (8XA, 8XK), A3 (8P1, 8PA, 8P7), A3 (8V1, 8VA, 8VS, 8V7), A4 Allroad B8, A4 Allroad B9, A5, A6 (C7), A6 Allroad C5, A7 (4GA, 4GF), A8 (D4), Q3 (8U), Q5 (8R), Q5 (FY), Q7 (4M), TT
- - Seat: Alhambra, Altea, Ateca, Exeo, Ibiza V, Leon II, Leon III, Toledo III
- - Skoda: Kodiaq, Octavia A5, Octavia A7, Superb II, Superb III, Yeti
- - Volkswagen: Amarok, Arteon, Beetle (5C1,5C7), CC (357), CC (358), EOS, Golf V, Golf VI, Golf VII, Jetta, Multivan V, Multivan VI, Passat B6 (3C2, 3C5), Passat B7 (362, 365), Passat B8 (3G2, 3G5), Polo V, Polo VI, Scirocco, Sharan II, T-Roc, Teramont, Tiguan I, Tiguan II, Tiguan II USA, Touran III, Transporter T5, Transporter T6
- Товарна група:
- - Двигун і Система вихлопу Сальник коленвала
Про виробника AJUSA

Передовий виробник запчастин для європейських та азіатських автомобілів та інших видів транспорту
Ajusa – широко відомий у Західній Європі і навіть у країнах Азії виробник, що має досить скромну кількість центрів виробництва: п'ять заводів. Разом з тим, вся продукція, що реалізується аж у 89 країнах, отримала сертифікати ISO 9001, ISO/TS16946 та стандарту ISO 14001.
У каталогах Ajusa можна знайти наступне: розподільні вали, сальники, болти ГБЦ, прокладки ДВС і гідравлічні штовхачі, маслознімні ковпачки. Усього налічується 80 тис. товарних найменувань. Вся продукція виробляється в Іспанії, провінції Альбасете. Автолюбителі відзначають широкий асортимент, доступні ціни та високу якість виконання запчастин від Ajusa. Часто продукцію цієї фірми порівнюють із продукцією Victor Reinz – другий виробник має трохи менший відсоток шлюбу.
Відомо, що Ajusa поставляє свою продукцію на кілька європейських конвеєрів автоконцернів, але на вторинному ринку часто вдається знайти лише підробки. Відрізнити підробки фірмових продуктів буває складно. Перед покупкою переконайтеся, що наклейка містить артикули, штрих-код та спеціальний QR-код, а запчастина всередині не має механічних дефектів. Відомо, що матеріал підробки відрізняється високою твердістю, тим часом як матеріал фірмової запчастини досить еластичний.
Сайт: https://ajusa.online/
Аналоги "71007200 AJUSA":
- Артикул:
- 798.660
- ELRING
-
Німеччина
Тип крутіння: лівий крутіння
Матеріал: PTFE (політетрафлуороетилен)/ACM (поліакрил-каучук)
Тип корпусу: з корпусом
Дотримуватись інформації з монтажу:
- Артикул:
- 11030919501
- Vika
-
Китай
Необхідна кількість: 1
Внутрішній діаметр: 80
Додатковий артикул / додаткова інформація 2: З фланцем
Сторона встановлення: Задній міст
- Артикул:
- 81-90081-00
- VICTOR REINZ
-
Німеччина
Матеріал: PTFE (Polytetrafluorethylen)
Додатковий артикул / додаткова інформація 2: з монтажною оболонкою
- Артикул:
- 81-90037-00
- VICTOR REINZ
-
Німеччина
Матеріал: PTFE (Polytetrafluorethylen)
Додатковий артикул / додаткова інформація 2: з несучою рамою
- Артикул:
- 49416241
- CORTECO
-
Італія
Зовнішній діаметр 1 [мм]: 164
Зовнішній діаметр 2 [мм]: 156
Висота 1 [мм]: 15
Матеріал: ТФЕ(Тетрафторетилен)/ACM (поліакрил каучук)/Неткан. текстиль
Сторона встановлення: з боку коробки передач
- Артикул:
- 19036696B
- CORTECO
-
Італія
Внутрішній діаметр 1(мм): 85
Зовнішній діаметр 1 [мм]: 164
Зовнішній діаметр 2 [мм]: 156.2
Висота 1 [мм]: 11
Матеріал: PTFE (Polytetrafluorethylen)
Додатковий артикул / додаткова інформація 2: З фланцем, з монтажною оболонкою
- Артикул:
- B19208
- Borsehung
-
Німеччина
- Артикул:
- 8056001
- Elwis Royal
Необхідна кількість: 1
Внутрішній діаметр: 85
Конструкція прокладки: Прокладка метало-еластомірна
- Артикул:
- DRM0463
- DR.MOTOR
Внутрішній діаметр: 85
Тип крутіння: лівий крутіння
Тип сальника валу: SP
Тип корпусу: з корпусом
- Артикул:
- B19191
- Borsehung
-
Німеччина
- Артикул:
- B19189
- Borsehung
-
Німеччина
- Артикул:
- OC6329
- BGA
-
Великобританія
Внутрішній діаметр 1(мм): 85
Тип корпусу: з корпусом
Сторона встановлення: з боку коробки передач