Маточина колеса в зборі — FAG 713 6215 20
потрібна перевірка за VIN-кодом, уточнюйте сумісність у наших фахівців
Застосовність
- FAG 713 6215 20 підходить до марок/моделей авто:
- - Lexus: CT
- - Toyota: Prius (W30)
- Товарна група:
- - Підвіска і Рульове Підшипник маточини
Про виробника FAG

Один із світових лідерів у виробництві кулькових та роликових підшипників
FAG – ексклюзивний постачальник підшипників для багатьох автомобільних концернів, серед яких VW, Mitsubishi, Nissan, MWM і навіть Maybah. Компанія об'єдналася в INA, яка також входить до конгломерації Schaeffler Group. Наразі виробництво підшипників налагоджено на 63 заводах у різних частинах світу. Усього оборот компанії за 1 робочий рік становить 2,2 мільярда євро.
У каталогах FAG можна знайти наступне: підшипники всіх типів, готові комплекти підшипників для авто конкретних моделей, нестандартні підшипники. Якість продукції винятково висока, що неодноразово відзначали автолюбителі. При цьому деякі продукти починаючи з 2009-2011 років виготовляються в Китаї - якість їх виконання досить висока, але все ж таки не така, як у продуктів з європейських заводів.
Оскільки FAG є відомим у всьому світі виробником, його підшипники часто підробляють. Покупцям важливо звернути увагу на такі моменти: упаковка повинна бути виконана з дуже щільного картону і мати оригінальний дизайн (поєднання червоного та білого), повинні бути наклейки з кодами (у сумі 3 коди для перевірки), підшипник усередині коробки повинен мати целофанову оболонку. На внутрішній обоймі фірмового підшипника вигравірувано або нанесено лазером ім'я виробника, країна пр-ва та артикул.
Аналоги "713 6215 20 FAG":
- Артикул:
- R169.115
- SNR NTN
-
Франція
Зовнішній діаметр 1 [мм]: 125
Ширина 1 [мм]: 93.6
- Артикул:
- CX1239
- CX
-
Польща
- Артикул:
- ADT38293
- BLUE PRINT
-
Німеччина
Вага [кг]: 2.650
Необхідна кількість: 1
Ширина (мм): 62
Внутрішній діаметр: 27
Зовнішній діаметр [мм]: 82
Конструкція підшипника: радіально-упорний кульковий підшипник
Додатковий артикул / додаткова інформація 2: Підшипник інтегрований у маточину колеса