Доставка та оплата
Доставка
Інтернет магазин Avtoclick пропонує клієнтам скористатися одним із зручних способів доставки автозапчастин по Києву та території України:
- Самовивіз з магазину у Києві. Попередньо уточнити дату, час та адресу магазину у менеджера
- Скористатися послугами
- Доставка по Києву службою таксі при повній оплаті
Вартість доставки:
Оплата
Інтернет магазин Avtoclick надає можливість вибрати найбільш зручний спосіб оплати:
- Готівковими коштами при отриманні
- Банківським переказом
- Післяплатою
Обмін та повернення товару
Повернення товару здійснюється за відсутності:
- Пошкоджень на коробці і деталі (без сторонніх написів маркером, слідів скотчу тощо)
- За відсутності слідів експлуатації
- За наявності товарної накладної
- Якщо товар не підійшов після самостійного підбору, то покупець компенсує перевезення товару.
- Якщо товар не підійшов після підбору менеджера, всі витрати на транспортування бере на себе інтернет-магазин Avtoclick
- Товари на замовлення з-за кордону поверненню не підлягають
Повернення бракованого товару
Умови для повернення бракованого товару:
- Заповнений гарантійний талон (якщо передбачений заводом виробником) з печаткою продавця;
- Копія наряд-замовлення СТО на установку та зняття запчастини із записом про гарантійні зобов'язання, в якому є повна інформація про СТО (назва, адреса, телефон), автомобіль (марка, модель, рік випуску, об'єм двигуна, № кузова, пробіг автомобіля) виконаних робіт та встановлених запчастин.
- Збережена товарна накладна.
- Акт рекламації, заповнений на СТО, де встановлювалася запчастина, з повними даними про автомобіль (номер кузова, параметри двигуна, пробіг автомобіля на момент встановлення та на момент зняття запчастини) з описом дефекту запчастини та детальним описом стану всіх запчастин вузла автомобіля в якому проводилася заміна запчастини (з печаткою СТО)
- Копії документів СТО, що підтверджують дозвіл на надання послуг з ремонту автомобіля (копія свідоцтва з державної реєстрації).